Sunday, November 29, 2020

Cawangan Uniqlo Malaysia

Kedai menjual pelbagai aneka pakaian uniqlo di malaysia setakat ini hanya boleh ditemui dalam pasar raya. Jelas wakil uniqlo malaysia selepas kejayaan pembukaan gedungnya yang ke 39 di malaysia ternyata uniqlo sangat komited dengan.

Pin On Brainfood

Sepanjang beberapa tahun lalu kami mengukuhkan kehadiran kami di sini dengan sebuah kedai online dan 51 cawangan di pusat beli belah yang terletak di bandar bandar utama di 12 negeri katanya.

Cawangan uniqlo malaysia. Tapi ia akan berubah tak lama lagi bila mereka buka bangunan sendiri yang tereltak di da square damansara avenue. Buat julung kalinya uniqlo tampil merasmikan pembukaan cawangannya yang ke 40 di sky avenue mall. Menurut uniqlo lagi cawangan bersebelahan jalan sa square damansa avenue dekat bandar sri damansara ini direka khas untuk memastikan keluasannya bersesuaian dengan jumlas staf dan bilangan pelanggan yang datang dari kategori keluarga warga emas warga kurang upaya dan pelanggan sejagat.

Tapi ia akan berubah tak lama lagi bila mereka buka banggunan sendiri yang tereltak di da. Uniqlo dalam kenyataan berkata cawangan terbaharu di pusat beli belah itu menempatkan ruang seluas 884 meter persegi dengan pelbagai koleksi popular uniqlo. Katanya gedung pakaian tersebut akan dibuka pada 18 disember 2020.

Bermula pada tahun 1984 kini dianggarkan terdapat 1 400 cawangan uniqlo di seluruh dunia dengan lebih kurang 30 000 pekerja. Welcome to uniqlo ucapan yang biasa anda anda dengar apabila anda memasuki outlet uniqlo di malaysia. Dalam kenyataannya ketua pegawai eksekutif uniqlo malaysia dan singapura yuki yamada berkata bahawa pembukaan cawangan itu adalah sempena ulang tahun ke 10 syarikat itu di malaysia pada bulan ini.

Jenama pakaian terkemuka dunia uniqlo akan membuka cawangan terbaru di pusat beli belah the spring bintulu sarawak pada 18 oktober depan. Mastermind di sebalik jenama uniqlo ini adalah tadashi yanai tadashi adalah individu paling kaya di jepun buat masa ini dengan nilai kekayaan usd 18 8 billion. Di jepun pula gedung pinggir jalan pertamanya dibuka pada 1985 dengan kini hampir separuh daripada lebih 800 cawangan uniqlo di situ dibangunkan dengan konsep itu.

Hatase berkata syarikat itu turut berhasrat membuka gedung berkonsep pinggir jalan di malaysia dan filipina namun pihaknya masih belum menetapkan jangkaan pembukaannya yang kini masih dalam peringkat perbincangan. Ia akan menjadi cawangan ketujuh uniqlo di sabah dan sarawak. Kedai menjual pelbagai aneka pakaian uniqlo di malaysia setakat ini hanya boleh ditemui dalam pasar raya.

Untuk menyambut kemeriahan tersebut pelanggan yang membeli barangan bernilai rm200 ke atas layak menerima beg tote serta pelbagai promosi menarik.


0 comments: