Thursday, October 22, 2020

Cawangan Uniqlo

Buat julung kalinya uniqlo tampil merasmikan pembukaan cawangannya yang ke 40 di sky avenue mall. Jenama pakaian terkemuka dunia uniqlo akan membuka cawangan terbaru di pusat beli belah the spring bintulu sarawak pada 18 oktober depan.

Pin On Brainfood

Uniqlo dalam kenyataan berkata cawangan terbaharu di pusat beli belah itu menempatkan ruang seluas 884 meter persegi dengan pelbagai koleksi popular uniqlo.

Cawangan uniqlo. Uniqlo city square mall. Pembukaan stor yang ke 2 berfungsi sebagai susulan kepada pembukaan sangat berjaya kedai pertama uniqlo dalam filipina pada jun 2012 di sm mall of asia. Kedai menjual pelbagai aneka pakaian uniqlo di malaysia setakat ini hanya boleh ditemui dalam pasar raya.

Katanya gedung pakaian tersebut akan dibuka pada 18 disember 2020. Uniqlo nex nex 01 03 04 05 06 23 serangoon central 556083 map tel. Jenama berpangkalan di jepun itu memiliki 35 cawangan di thailand sejak kemunculan pertamanya di negara itu pada 2011 dengan menyaksikan jualan tertinggi di seluruh rantau ini.

Di jepun pula gedung pinggir jalan pertamanya dibuka pada 1985 dengan kini hampir separuh daripada lebih 800 cawangan uniqlo di situ dibangunkan dengan konsep itu. Malaysia adalah negara kelima di luar jepun dan ketiga di asia tenggara yang melancarkan konsep tepi jalan bagi cawangan cawangannya selepas melancarkan konsep kedai yang sama di korea selatan taiwan thailand dan filipina. Apabila melawatinya kelak anda boleh jangkakan pelbagai produk pakaian seperti yang boleh anda temui di cawangan uniqlo lain.

Cawangan pertama uniqlo ang terletak di tepi jalan adalah di jepun yang dibuka pada 1985. Uniqlo membuka cawangan pertamanya di filipina pada 15 jun 2012 di sm mall of asia. Jelas wakil uniqlo malaysia selepas kejayaan pembukaan gedungnya yang ke 39 di malaysia ternyata uniqlo sangat komited dengan.

Uniqlo orchard central orchard central 181 orchard road 238896 map. Tapi ia akan berubah tak lama lagi bila mereka buka bangunan sendiri yang tereltak di da square damansara avenue. Untuk menyambut kemeriahan tersebut pelanggan yang membeli barangan bernilai rm200 ke atas layak menerima beg tote serta pelbagai promosi menarik.

Gedung uniqlo ini miliki waktu operasi antara 10 pagi hingga 10. Pada tahun yang sama uniqlo juga membuka cawangan kedua mereka di sm city north edsa. Ia akan menjadi cawangan ketujuh uniqlo di sabah dan sarawak.

Shawl Faqiha Terlaris Harga Rm60 00 Promosi Hubungi 0134234665 Faridah Fashion Dresses Nun Dress


0 comments: