Monday, June 1, 2020

Cawangan Jakel

Syarikat yang terkenal dengan moto ingat kain ingat jakel itu kini telah melebarkan sayap dengan menceburi bidang pembinaan perumahan industri pertahanan dan teknologi. 088 448 055 448 035 nombor faks.

Pin On Malaysia Textile Design

Mohamed faroz berkata lokasi yang sangat strategik iaitu di pusat membeli belah di pekan kuah yang menjadi lokasi tumpuan pelancong antara faktor pembukaan cawangan ke 22 berkenaan.

Cawangan jakel. No telefon 03 2615 0777. The history of fabric dated back to ancient time whereby the ancient people already started to create fashion clothing by crafting attractive patterns on the fabrics to beautify their physical appearance. Beliau berkata pembukaan jakel terbaru itu membantu meringankan beban warga langkawi untuk mendapatkan kain kain jakel dengan lebih mudah.

Add a reminder on your calendar to drop by your. Cawangan pertama jakel telah dibuka di tampoi indah johor bahru diikuti cawangan kedua di kota bharu kelantan. Yang membuka cawangan tersebut dan cawangan pertama jakel buka di kuantan.

Jakel hanya bermula secara kecil kecilan namun kini syarikat itu berbangga mempunyai 19 cawangan yang telah dijenama semula di bawah nama jakel berbanding pelbagai nama berbeza sebelumnya. 2006 kita buka lagi 5. Locate us one state one branch locate the nearest jakel branch.

Cawangan pertama jakel telah dibuka di tampoi indah johor bahru diikuti cawangan kedua di kota bharu kelantan. Lebih sekadar penjual kain. Waktu operasi 10 00am 8 30pm.

10am 8 30pm senarai cawangan jakel negeri selangor jakel shah alam. Jakel hanya bermula secara kecil kecilan namun kini syarikat itu berbangga mempunyai 19 cawangan yang telah dijenama semula di bawah nama jakel berbanding pelbagai nama berbeza sebelumnya. Nilai jualan mereka pada tahun 2019 sahaja sudah mencecah rm1 35 bilion.

2007 kita buka di jalan bunus masjid india that was the turning point 2009 di shah alam. Tahun 2006 buka lagi 2. Waktu operasi operation hours.

Jakel melebarkan sayap dengan menjadi semi wholeseller. Alamat jakel mall kuala lumpur jakel square jalan munshi abdullah 50100 kuala lumpur. Ketika artikel ini sedang ditulis jakel sudah pun mempunyai 24 cawangan di seluruh negara dengan 6 700 kakitangan.

Fabric is a daily element in our lives. 27 29 31 33 35 jalan plumbum s7 s seksyen 740000 shah alam selangor. Senarai cawangan jakel negeri sabah jakel kota kinabalu lot no 48 52 blok h alamesra plaza utama kuala menggatal 88400 kota kinabalu sabah malaysia sabah nombor telefon.

Get directions to the nearest branch by selecting a branch below.

Pin On Malaysia Textile Design

Events Food Tech Travel Gempak Raya Bersama Jakel 2015 Jakel Shah Alam Shah Alam Baju Melayu Mens Tops

Pin Auf Malaysia Textile Design

Banyak Design Cantik Cantik Untuk Koleksi Square Satin Printed Eyelash Ni Harganya Sempena Jualanjumboaidiladhaariani2017 Cuma Rm70 Daripada Harga Asa

Pin Di Malaysia Textile Design

Pin Pa Hijab Fashion

Pin On Malaysia Textile Design

Events Food Tech Travel Gempak Raya Bersama Jakel 2015 Jakel Shah Alam Shah Alam Baju Melayu Style

Pin On Malaysia Textile Design

Events Food Tech Travel Gempak Raya Bersama Jakel 2015 Jakel Shah Alam Shah Alam Scenes Street View

Jauharku Sekitar Program Ceria Kembali Ke Sekolah Dun Buloh Kasap Bertempat Di Jakel Trading Segamat Back2school Dunbulohkasap Kembalikesekolah Negarak

Pin On Raya

Pin On Hijab Fashion

Pin Di Malaysia Textile Design

Cawangan Ariani Beroperasi Seperti Biasa Pada Hari Ini An Extra Long Weekend Siapa Yang Tak Seronok Kan Printed Shower Curtain Textile Design Design

Events Food Tech Travel Gempak Raya Bersama Jakel 2015 Jakel Shah Alam Shah Alam Baju Melayu Event

Events Food Tech Travel Gempak Raya Bersama Jakel 2015 Jakel Shah Alam Shah Alam Product Launch Baju Melayu

Pin Di Malaysia Textile Design

Pin On Malaysia Textile Design


0 comments: